søndag 6. mars 2011

skorpion: Nå setter jeg 'skilles Johanne'-sangen her og. Så må du skjønne det, at jeg ikke orker det, å 'leve mer med deg', så du behøver ikke å kontakte meg på msg eller i noen av kanalene, jeg venter bare på svar fra Tingeling og OldGnome



PS.

Her er mer om dette:


Session Start: Mon Mar 07 00:54:01 2011
[00:54] jeg har et forslag som innebærer min avgang fra styret, men at jeg fremdeles jobber som kanal-/scriptsjef, hvis du er villig til å lytte
[00:54] ->> skorpa is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (skorpion)
[00:54] ->> skorpa is on: #bergen #buddhism
[00:54] ->> skorpa using irc.homelien.no (Who Cares)
[00:54] ->> skorpa :End of /WHOIS list.
[00:54] et forslag jeg mener er veldig rimelig
[00:54] er du det?


PS 2.

Til og med selverklerte nerder må skjønne 'Skilles Johanne'-sangen, mener jeg.

Så nå har jeg hatt nok av det her 'barnehage'-greiene.

skorpion må få seg en ny 'barnehage-onkel', mener jeg.

For jeg har faktisk nok av andre ting å bruke tiden og energien min på.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog aka. johncons, (en litt oppgitt konsernsjef og også web og shellsjef)

1 kommentar:

  1. Jeg ser at den videoen også inneholder sangen "Lukk opp din hjertedør". Så det var litt paradoksalt syns jeg, siden du overhodet ikke er villig til å "lukke opp din hjertedør" i denne saken, virker det som.

    Men men.

    - Skorpion

    SvarSlett