lørdag 5. mars 2011

Nå har jeg også tatt opp med OldGnome, på msg, om hvordan vi skal gjøre det med quizzen fremover. Så får vi vente å se hva han eventuelt svarer. Vi får se

Session Start: Sun Mar 06 01:23:07 2011
[01:23] <_cons> heisann OldGnome, you there?
[01:23] <_cons> har hatt en chat med tingeling om hvordan vi skal gjøre det fremover med quizzen
[01:23] <_cons> et sec
[01:24] <_cons> http://quiz-show-konsern.blogspot.com/2011/03/en-advarsel-om-at-det-visst-finnes.html
[01:24] <_cons> jeg sa at jeg også skulle prate med deg
[01:24] <_cons> for jeg orker ikke å bruke all min tid og energi på skorpion, som jeg synes er umoden og ukonstruktiv, når han tar take-over osv., på #quiz-shows-styre
[01:25] <_cons> og ikke vil innordne seg etter styrets avgjørelser, (etter stemmene som er på org-kartet)
[01:25] <_cons> så det gidder jeg ikke mer nå, etter den siste take-over-en, på #quiz-show-styre
[01:25] <_cons> så jeg trenger enten din eller tingeling sin støtte/stemmer, for å sparke skorpion fra quizzen
[01:26] <_cons> og hvis ikke jeg får minst en av deres stemmer, så går jeg av selv
[01:26] <_cons> jeg orker ikke mer å jobbe samme med skorpion dessverre
[01:26] <_cons> så om du kan si fra om du stemmer for eller imot at skorpion sparkes
[01:27] <_cons> det var bare det jeg skulle ta opp
[01:27] <_cons> på forhånd takk for eventuelt svar
[01:27] <_cons> *gone*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar