onsdag 9. mars 2011

Dagens oppdatering fra konsernsjefen

I dag så har Tingeling fått forfatter-konto, på denne konsern-bloggen.

OldGnom har også fått invitasjon til å få forfatter-konto her.

(Jeg tenkte at alle sjefene burde ha det.

Det er for å få ut informasjon selvfølgelig.

Men også for å autentisere, hvis det blir take-over igjen.

Selv om vi har flere boter nå, og de vel funker greit).

Jeg og OldGnom ble enige om å skifte navnet på den gammeldagse quiz-kanalen, til #quiz-show-classic.

Der er OldGnom fremdeles kanalsjef.

Selv om jeg må prøve å få Einstein2 igang igjen.

Det så jeg på igår, men jeg får se mer på det.

Vi ble også enige om å bruke #quiz-show-konsern-styre, til å styre quizzen fra.

Og jeg har tatt ut botene fra #quiz-show-styre og #quiz-show-seriell, siden vi ikke kommer til å bruke disse kanalene.

Så sånn er det.

skorpion sendte så scriptene til meg, gjennom filedump, heter det vel.

Og jeg la scriptene til bot-quizzen, inn på #quiz-temp.

Og den quizzen funker nå.

Men spørsmålsfila er visst gammel.

Så hvis OldGnom kan sende meg den oppdaterte versjonen, så kan jeg legge inn den.

Så sånn er det.

Jeg fortsette å se på Einstein2 en av de neste dagene, og ser om jeg klarer å få opp den boten igjen.

Jeg har fire boter nå, fra hvert sin type botshell, så det blir mye å holde styr på.

Så det tar litt før jeg lærer de forskjellige shell-typene.

Men jeg skal se om jeg klarer å skjerpe meg med det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog aka. john_cons (konsernsjef og også botsjef, websjef og kanalsjef #quiz-temp/show)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar