fredag 4. mars 2011

Klage fra skorpion

skorpion har klaget, og vil at bloggsjefen skal gi han en ny blogg.

Jeg forklarte da, at jeg har hatt det i bakhodet, at bloggsjef kanskje er en litt 'kunstig' stilling.

For jeg har tenkt sånn, (som jeg forklarte på #quiz-show-styre), at om den som er konsernsjef, eller kanalsjef, designsjef, spørsmålsjef, etc.

Hvordan disse kommuniserer, får bli opp til dem selv.

Det behøver ikke å være sånn, at de skal få en blogg tredd ned over hue, fra konsern-nivå, som de må bruke.

Så stillingen bloggsjef er litt kunstig kanskje.

Hvis noen av sjefene vil ha forfatter-konto på konsern-bloggen, så kan de sikkert også få det forresten.

Det er bare å si fra, tenker jeg nå, (mens jeg skriver), at det hadde kanskje vært smart.

Det er bare å skrike ut.

Jeg skal komme tilbake til dette, på det nye organisasjonskartet, som jeg skal få laget nå, og få publisert i løpet av kvelden.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog aka. john_cons (konsernsjef, og også bloggsjef, websjef og botsjef)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar