tirsdag 8. mars 2011

Oppdateringer fra quizzen

Jeg, (john_cons), har gått inn som ny kanalsjef, (ihvertfall midlertidig), på #quiz-show/temp.

(Etter at skorpion måtte slutte).

Jeg har utnevnt nye op-er og det er Tingeling og nettopp skorpion.

(Som begge har blitt addet i Quizzie2).

skorpion skal også sende script osv., (for jeg måtte reinstallere boten, (Quizzie2), for jeg syntes den var litt ustabil), på e-post til meg, (på eribsskog@gmail.com), og så skal jeg prøve å legge de inn på boten.

Jeg vil ikke dele passordene, til shellene lengre, det er ikke pga. noe med at skorpion ikke er pålitelig, (for det er han stort sett, vil jeg si), men det er fordi at det ble så uoversiktelig, da jeg formaterte pc-en, og noen boter hadde falt ned.

Da kunne ikke jeg vite om skorpion tulla med botene, eller hva som hadde skjedd.

Så derfor jeg ha det sånn, for oversiktens skyld, at bare jeg har passordene til bot-shellene.

Så sånn er det.

Vi fikk også en mafia-trussel, fra en som kaller seg Ludoleif, på irc, (som senere ble trukket tilbake, men likevel).

Jeg skal finne linkene til anmeldelsene av denne trusselen.

Ikke så hyggelig kanskje, så vi får håpe at 'onkel politi', kan klare å rydde opp i dette.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog (konsernsjef og også kanalsjef #quiz-show/temp, websjef og shellsjef)

PS.

Her er de nevnte linkene, (angående mafia-trusselen, nevnt ovenfor):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_08.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-politiet-i_08.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_6592.html

PS 2.

Det her er msg-ene, som jeg har fått fra Ludoleif i dag, forresten:


Session Start: Tue Mar 08 18:45:05 2011
[18:45] Unë
[18:45] ->> ludoleif is ~qqqqqqqqq@242.80-202-30.nextgentel.com (Balle Chlorin)
[18:45] ->> ludoleif is on: @#quiz-show-styre @#quiz-show-seriell @#quiz-temp-temp #quiz-show
[18:45] ->> ludoleif using irc.eversible.com (Eversible.com Internet Services)
[18:45] ->> ludoleif :End of /WHOIS list.
[18:48] Unë nuk jam nga mafia hebre, unë jam nga mafia shqiptare!
[18:51] ->> ludoleif is ~qqqqqqqqq@242.80-202-30.nextgentel.com (Balle Chlorin)
[18:51] ->> ludoleif is on: @#quiz-show-styre @#quiz-show-seriell @#quiz-temp-temp #quiz-show
[18:51] ->> ludoleif using irc.eversible.com (Eversible.com Internet Services)
[18:51] ->> ludoleif :End of /WHOIS list.
[18:55] Ne e dimë se ku jetoni!
[19:20] Beklager at jeg tøysa med deg. Jeg er ikke medlem av noe mafia, hverken jødisk eller albansk.
[19:20] ->> ludoleif is ~qqqqqqqqq@242.80-202-30.nextgentel.com (Balle Chlorin)
[19:20] ->> ludoleif is on: #quiz-show-styre #quiz-show-seriell @#quiz-temp-temp #quiz-show
[19:20] ->> ludoleif using irc.eversible.com (Eversible.com Internet Services)
[19:20] ->> ludoleif :End of /WHOIS list.
[19:21] Jeg håper at du nå tar ansvar og trekker anmeldelsene du sendte til politiet i Steinkjer.
[19:46] Jeg har forresten gitt op til OldGnom på #quiz-show-styre og #quiz-show-seriell og de-opa meg selv begge steder.
[19:46] ->> ludoleif is ~qqqqqqqqq@242.80-202-30.nextgentel.com (Balle Chlorin)
[19:46] ->> ludoleif is on: #quiz-show-styre #quiz-show-seriell @#quiz-temp-temp #quiz-show
[19:46] ->> ludoleif using irc.eversible.com (Eversible.com Internet Services)
[19:46] ->> ludoleif :End of /WHOIS list.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar