fredag 4. mars 2011

Har også stoppet Quizzie2, (og byttet passord hos Bouncer4You)

Jeg har også hatt så mye samarbeidsproblemer, med skorpion, (som konsernsjef), i det siste, på quizzen.

Så det er sånn for meg, at etter at han tok 'mytteri', på konsernsjefens kanal, #quiz-show-styre nå.

Så tror jeg ikke at jeg klarer å samarbeide med skorpion lengre, hvis styret ikke blir enige med meg, om å sparke han.

Så i såfall så trekker jeg meg.

Og da går jeg også av som shellsjef og websjef.

Så da får noen andre skaffe shellene.

Men jeg starter boten igjen, om og hvis jeg får med resten av styret, (OldGnom og/eller Tingeling), med meg, (møt opp på min irc-kanal #blablabla, eller send meg e-post, på å sparke skorpion.

For nå har jeg hatt nok av det her tullet.

Vi er voksne mennesker og jeg orker ikke å leke 'barnehageleder' for skorpion lenger dessverre.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

har stoppet quizzie2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar