søndag 6. mars 2011

Mer om ultimatumet fra konsernsjefen

Jeg har sagt det, at jeg synes at skorpion er for ukonstruktiv og umoden, til at jeg orker å ha mer med han å gjøre.

Så jeg har satt det ultimatumet, at enten så sparker vi skorpion, eller så slutter jeg.

Og for å sparke skorpion, så trenger jeg støtte fra Tingeling og/eller OldGnom.

Jeg vet at OldGnome har vært syk i det siste, (fra en chat da han oppdaterte om fremdriften, når det gjaldt spørsmål).

Så jeg setter frist ut neste uke, (fram til midnatt søndag 13. mars, norsk tid).

Hvis jeg ikke har fått støtte av Tingeling og/eller OldGnome, til å sparke skorpion, innen den tid, så trekker jeg meg fra mine verv, (som konsernsjef, shellsjef og websjef), på quizzen.

Jeg vet at vi ikke har noe bot oppe nå.

Og det er fordi at skorpion har tatt take-over på #quiz-show-styre, så jeg ville ikke risikere at det samme skulle skje, på #quiz-temp og #quiz-show-seriell.

Derfor stoppet jeg boten, Quizzie2.

Jeg og Tingeling har et kodeord, (et tidligere blogg-passord riktignok, men likevel), som vi bruker for å autentisere, at det er riktig Tingeling, (siden det har vært opptill flere Tingeling-er, på quizzen, i det siste).

(Sånn at jeg vet at jeg har chattet med riktig person).

Og jeg har skrevet opp identen til OldGnome her også, (det er ~RS@195.204.138.178).

Så autentisering burde ikke være noe problem.

Så da håper jeg at Tingeling og OldGnome kan dukke opp på irc, og prate om dette, sånn at vi blir ferdige med denne avgjørelsen, og at quizzen kan gå videre.

Enten med meg eller mer skorpion.

Vi har jo fått gjort en del arbeid, som vi kan videreføre, både med enten meg, eller skorpion.

Men jeg 'orker ikke leve mer med deg', skorpion, som Sputnik en gang så fint sa det.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog aka. john_cons, (konsernsjef og også shell og websjef)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar