onsdag 16. februar 2011

Turbulens rundt 'ansettelsen' av Tingeling som Designsjef

Det har vært litt turbulens, fra skorpion, og andre, rundt at Designsjef Tingeling, ble forfremmet fra assisterende bloggsjef, til Designsjef, før jeg lagde organisasjonskartet.

Dette er egentlig avgjort, mener jeg, for jeg mener alle godkjente det siste organisasjonskartet.

Men jeg kan forklare mer hvorfor jeg gjorde det sånn da, og det var også fordi at det har vært take-over, mot quizzen vår, så det er tydelig at det er et eller annet rart som foregår, for jeg aner ikke hvem de som har tatt take-over er, for eksempel.

Og Tingeling begynte også plutselig å irc-e fra en Lyse-IP, (så jeg at skorpion sa, på #quiz-show-styre).

Så på grunn av ting som dette, så tenkte jeg det var bra, hvis færrest mulige satt på passord osv.

Dessuten så lagde skorpion nazi-farger, (de samme fargene som i nazi-flagget, sort, hvitt og rødt), på bot-quiz-scriptet.

Så jeg tenkte at hva om Tingeling fikk ansvaret for Design, så slo vi to fluer i en smekk.

Jeg som bloggsjef, satt på passordenen aleine, (jeg lagde nye passord), og vi slapp at skorpion, (som er en selv-erklært 'nerd' vel, som begynte å tulle med nazi-farger osv, på script-fargene), hadde ansvaret for script-fargene.

Og dette står faktisk på organisasjonskartet, (som ble godkjent i forrige uke), under Designsjefens ansvarsomrsåde:

ansvarlig for å [..] finne 'quiz-show fargen(e)' som skal være på script og blogger/nettsted

Disse fargene har Tingeling funnet for bloggene.

Men jeg har ikke sett at noe har skjedd, for scriptet, (for quiz-boten, på #quiz-temp/show).

Så skorpion burde slutte å beskylde meg, (john_cons), for å ha gitt fordeler til Tingeling.

Hvorfor blir ikke script-fargene på #quiz-temp/show harmonisert/gjort uniforme, med fargene på bloggen?

Dette spør jeg meg om.

Hvorfor hører vi ikke noe om at dette arbeidet har startet, på #quiz-show-styre?

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog aka john_cons, (konsernsjef og også bloggsjef og websjef)

PS.

Dessuten så var grunnen til at jeg ga Tingeling arbeidsoppgaver, det var at hun var lojal, da det var take-over, (fra Ugundu osv.), og vel var den eneste som protesterte.

Før hun ble kicket ut.

Hun var ihvertfall den enesten som jeg så protesterte, på loggen, før jeg selv ble kicket ut, (jeg idlet på quizzen da dette skjedde).

Så derfor syntes jeg at Tingeling fortjente å få litt ansvar/belønning, siden hun var en av de mest lojale quizzerne, (ihverfall sånn det virket for meg).

Og jeg tok vel også opp dette på #quiz-show-styre, at vi kanskje kunne hatt gått av å også ha en dame der, (på den kanalen), så kanskje det ble litt mindre nazi-farger, og sånn.

Det var litt dårlig stemning, på #quiz-show-styre, syntes jeg.

Det var vel dette som var grunnen.

Selv om mye vann har rent gjennom diverse elver osv., siden den tid, så det er mulig at jeg husker detaljene litt feil her nå.

Jeg synes det kanskje er litt en uting, å først godta en ting, og så begynne å 'surve' seinere, om den samme tingen, som man har godtatt, en stund før.

Da må man kanskje prøve å oppføre seg litt mer voksent, mener jeg.

Men men.

Bare som en tibakemelding, på den siste tidens rykter og turbulens, angående ansettelsen av Tingeling som Designsjef.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar