mandag 14. februar 2011

Nå har jeg lagt til StatCounter, på quiz-show-seriell blogg og quiz-show konsern-blogg

lagt til statcounter på nye blogger

PS.

Nå har jeg lagt til tracking-cookie programmet StatCounter, på de nye quiz-show bloggene, quiz-show-seriell blogg og quiz-show konsern-blogg.

Dette fordi at vi da kan se, om noen faktisk leser bloggene, eller ikke.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog aka john_cons (bloggsjef, og også konsernsjef og websjef)

PS 2.

Det neste jeg vil gjøre som bloggsjef da, er å forrandre fargene på quiz-show-seriell blogg og på quiz-show-konsern blogg, på samme måte som jeg allerede har gjort det, på quiz-show-blogg.

Jeg vil bare ha godkjent hvordan fargene ble på quiz-show-blogg, (av designsjef Tingeling), før jeg går videre med dette, en av de neste dagene.

Her er mer om hvordan dette ble på quiz-show-blogg:

quiz-show blogg farger

http://quiz-show-blogg.blogspot.com/2011/02/tingeling-har-utviklet-en-ny-farge.html

PS 3.

Når jeg er ferdig med dette arbeidet, som bloggsjef, så vil jeg begynne med det webdesign-prosjektet, (å lage et websted for quiz-show konsernet), som websjef da.

Så jeg får se når jeg får begynt på det.

Jeg har også jobbsøking, og nettbutikk, og johncons-blogg, og det som er, å drive med, hadde jeg nær sagt.

Men jeg får prøve å gjøre quiz-show-arbeidet innimellom, som en hobby, tenkte jeg.

(Men webdesignen er jo også relatert til min utdannelse, (Høgskolekandidat i IT, fra HiO IU), så dette er også relevant for meg, i jobb-perspektiv, for å få mer erfaring med webdesign).

I første omgang har jeg tenkt å bare sette opp en webside, hvor vi kan lagre sikkerhetsoppdateringer, osv.

Og så kan jeg heller lage websider, som presenterer quizzen osv., etterhvert.

Men i første omgang, så hadde jeg tenkt meg en funksjonell webside, for å lagre back-up-er av blogger, script og spørsmålsdatabase.

Håper dette er i orden!

Bare si fra hvis det er noen som har noen tilbakemeldinger.

Jeg kommer også mer tilbake til dette med websted senere også, når jeg har begynt å jobbe mer på dette prosjektet.

Så igjen bare si fra hvis det er noen har noen spørsmål eller tilbakemeldinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar