søndag 20. februar 2011

Mer jobbing med fargene på bloggen

uniforme farger

PS.

Jeg har snakket med Designsjef Tingeling, og blitt enig med henne om, at jeg skal prøve å få forrandret fargene, på bloggen, (dvs. lilla-fargen), sånn at den blir lik lilla-fargen på irc-scriptet.

Så får vi se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog aka. john_cons (bloggsjef, og også konsernsjef og websjef)

PS 2.

Jeg må ærlig talt innrømme det, at jeg sliter med å finne den samme fargen, som på scriptet.

jeg skal høre med Designsjef Tingeling, om hun kan være snill og prøve å finne den riktige fargekoden.

(Siden jeg har sett på et TV-program, blant annet, at kvinner har bedre fargesyn, enn menn, mener jeg.

At f.eks. blifabrikker, bruker kvinner, til å sjekke om fargen på lakken på nye biler, er jevn, siden kvinner da som sagt, skal ha bedre fargesyn.

Bare noe jeg kom på nå.

Men men).

Så vi får se om det er en mulig løsning.

Vi får se.

PS 3.

Nå har forresten Designsjef Tingeling vært på #quiz-show-styre, og opplyst om den nye fargekoden, (som skulle være #a21ba5).

Så da ble det mye bedre synes jeg.

Så det viser seg det, at det er enkelte områder som damer er veldig flinke på.

Og som menn kanskje ikke er så flinke på, generelt, vil jeg kanskje si.

Så det var uansett veldig bra jobba, av Designsjef Tingeling, vil jeg si, som klarte å finne den nøyaktig riktige fargekoden her, må man vel si, (sånn som det ser ut som for meg ihvertfall).

Ikke dårlig!

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar